wim_vangilst

Wim van Gilst (Go Fast)

Wim van Gilst is spreker tijdens The Enterprize Experience 2011. Hij introduceerde het merk Go Fast in Nederland, een lifestyle icoon waarmee hij mensen wist te verbinden. Niet de Energy Drink was daarin doorslaggevende factor, maar de community achter het merk. Het Go Fast logo representeert een ‘way of life’ en brengt mensen die zich daarin herkennen samen. In de vroege dagen vormden de dance, sky dive en base jump scene het hart van de Go Fast doelgroep. Van Gilst en zijn Go Fast crew maakten van wereldrecords breken in de lucht, de gewoonste zaak ter wereld. Maar een paar jaar later en vele guerilla stunts verder konden toonaangevende retailers er niet meer omheen: Go Fast was mainstream geworden en kon niet meer ontbreken in de schappen.
Quote: “Geregeld loop je als ondernemer flinke tegenslagen op: een succesvolle ondernemer onderscheid zich door ‘nooit en te nimmer’ op te geven. Tevens dien je als ondernemer met een (grote) droom (en in deze tijd), flinke (financiële) risico’s aan te gaan!”

www.gofastsports.nl